Dusch

En dusch hjälpte inte till mycket förutom att sänka humöret. Hur svårt ska det vara att duscha egentligen?
Något av det äckligaste jag vet är ett duschdraperi som kladdar mot kroppen, jag känner mig riktigt smutsig av det.
Vilket innebär att det måste vara nått fel på mig när jag duschar eftersom jag har 15x15 cm kvar att duscha på när det där jävla draperiet sugs in. Hur tusan gör man för att undvika det? Har massvis med vikter längst ner, har testat varmt och kallt vatten, har testat att gnida fast det i väggändarna, jag har testat att spruta ner det med vatten, jag tror jag har testat allt..
Så hur tusan gör man? Även om jag stänger av vattnet när jag schamponerar håret så sugs det in.
Finns det någon instruktionsbok på hur man duschar med duschdraperi någonstans?
Jag blir tokig! Fyfan för att känna sig smutsig när man är nyduschad!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0