Diet

Har tydligen påbörjat yoghurts-dieten jag också. För just nu är det det enda jag kan få i mig.
Jag har inte sovit en blund i natt, halsen gör så ont så jag vet inte vart jag ska ta vägen dessutom så är hela halsen/nacken öm på utsidan också, jag kan inte andas på grund av min supertäpta näsa, och nu kräks jag också.
Fyfan säger jag bara. Jag är förkyld och snorig ofta, men den här gången är det nog värst.
Jag ska försöka få i mig lite mer yoghurt och sedan försöka vila. Sova kan jag inte för när jag slappnar av får jag andnöd.
Vila och se en film? Drygt bara att jag inte har några filmer här eller ett fungerande internet.

Förlåt för min bitterhet idag, men nu mår jag banne mig jäkligt kasst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0