Dåligt

Det har varit dåligt uppdatering från min sida, men har ju varit så tokigt upptagen (inte hela tiden visserligen men har haft massa för mig).
R kom inte iväg förrän i måndags så under måndagen var jag och R och Amanda ute och letade skor. Amanda köpte två par, R två par och jag inga?!
A stannade här i söndags kväll, igår (måndag-tisdag) sov hon här. Vi har ränt runt på stan även idag (R är i Sthlm nu), och idag blev det säng, brösthållare och smink som stod på listan.
Igår va även A med och kastade pil, vilket var superkul så förhoppningsvis följer hon med igen (hon sög ganska hårt, och missade mest, dock så missade hon i andra poänggivande nummer så det gick bra för henne ändå).
Jag har även hunnit att gratulera farmor. Och även ätit 3 hamburgare dom senaste dagarna. (Det är inte bra att vara syster med Amanda!)
Nej, är farligt trött så jag ska njuta en liten stund till av TVn innanhav lägger mig!

Pösss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0