Planering

Man har och får så mycket idéer när man ska planera renovering. Det tar aldrig slut. Och jag har inte ens fått nyckeln än. Vettetusan hur detta ska gå. Men det blir nog bra till slut.
Har börjat rensa bland mina gamla flyttlådor fyllda med allt skit jag har från tidigare boenden. Inget av värde för den delen heller. Bara massa, massa skit. Vet inte vart jag ska få plats med allt häller.
Det mesta utom soffa är löst, vilket känns bra. Alla sofforna i Sverige lär ju inte ta slut de närmaste veckorna så, jag ligger nog bra till där.
Nu ska mer magasiner studeras, och mer planer göras. Hoppas innerligt att sista brevet kommer snart också så att man får börjar fixa. Det kliar i fingrarna nu.
Ha det bra kära vänner!
Somewhere over the rainbow ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0