Leklandet

Ja, det var ju så att jag och Sarah låssades vara lesbiska och for till Leklandet med barnet häromdagen. Jag måste säga att jag är mäkta imponerad, och riktigt avundskjuk att vi inte hade sådana grejer när vi var små! Barnet hade hur som helst superkul och lekte en massa. Hon var alldeles slut efteråt och somnade i bilen på vägen hem. Helt klart en värd eftermiddag.
Måste även säga det att barnet vågade sig upp i 5+ rutschkanan flera gånger och åkte ner alldeles själv! Moster blev allt lite stolt i ögat!

Hopp

Bollar är jättekul!



Klätterapa


Fika



Mer klättring



Mamma är snäll som tar barnet till Leklandet



Mer hoppande, det är jättelolit


Ja, Leklandet är helt klart värt det. Tycker i och för sig att 120 kr per barn är lite väl dyrt, men så roligt barnet hade för detta så kan man inte annat än undra när man ska få åka dit med henne nästa gång! (Okej, ja, jag hade nog minst lika roligt som Luna!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0