SJ

Största skiten i hela världen tror jag! Att jag inte efter denna sommaren har lärt mig att inte beblanda mig med ett sådant uruselt företag!
1. Det är tusen krångel när jag ska boka min biljett. Efter cirka en timmes krånglande går det.
2. Efter denna timmens krånglande så får jag istället inte biljetten skickad till mig, för de har tekniska problem. Inte sådär superovanligt, men det är megadrygt eftersom jag åker såpass tidigt att kundtjänst inte öppnar.
3. Efter ytterligare en halvtimme lyckas jag få tag på biljetten, och bestämmer mig för att skriva ut den medan jag kan. Börjar skriva ut, och retur biljetten kommer ut, sedan säger skrivaren att bläck/färgnivån är såpass låg att den inte kan säkerställa säker skrivardrift och totalvägrar att skriva ut biljetten åt mig! Detta är visserligen inte SJ's fel, men utan deras tekniska fel hade jag kunnat fått biljetterna till telefonen.
SKRÄP SJ!
Så finns det någon vänlig själ därute med en skrivare med bläck i som har lust att släppa in mig runt 06.00 tiden imorgon så jag kan skriva ut min biljett så skulle jag bli superdupermegaglad!


Skjut mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0