Safety/Securityutbildning

CHECK
Då var det gjort. Sådär lagom skapligt drygt. Det var mycket roligare att leka runt på tradera och Facebook istället för den där jäkla kurs/provgrejen. Men fick fingrarna ur och gjorde det till slut. Ska nu bara invänta min badge. Känns faktiskt bra att få en badge den här gången. Det var sådär lagom drygt i Stavanger då vi inte fick några vilket innebar att vi inte fick följa med ut till rampen eller befinna oss utanför hangardörrarna. Så tacka gud för Arlanda och vettiga flygplatser!
Börjar antingen nu på torsdag eller torsdag nästa vecka, får se vad min kära vän borta på Arlanda säger när han ringer imorgon. Och sedan kommer mitt liv bestå av en vecka flygplan och en vecka ledigt, en vecka flygplan och en vecka ledigt, osv. GÖTT!

Det börjar faktiskt att bli ganska tråkigt att renovera, att jobba är i alla fall 10 000 gånger roligare!
Så nu ska det skickas mail med HF och FTS och sen är allt klart. Fick även besked idag om att jag inte får jobba via min agency för att det blir för dyrt, och jag kommer anställas (på kontrakt) direkt av företaget. Om jag uppfattade dem rätt.. Får se hur det blir.

Sov gott vackra människor!


I'm on my way so don't close that gate ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0