Ägarbyte

Har just förlorat ägenskapet av min bil. Känns faktiskt tragiskt. Min första bil! :'( Kära styvsyster Anna kommer inatt att påbörja resan tillbaka till England med min lilla ängel. Min ängel som alltid går och fungerar som ett spjut.
Det känns tomt, och samtidigt måste jag påbörja en jakt för en ny SVENSK bil denna gång. Fortfarande ledsen i ögat. Ska springa ut och krama bilen innan det är försent. Min lilla helt fantastiska bil, med en extremt liten men megabra fungerande motor är inte längre min. Den är renare och finare än någonsin, känns fortfarande tragiskt. Tack och lov kommer min älskling gå inom familjen.
Och på tal om familjen så ska den här familjen faktiskt äta kebabpizza till fredagsmat, detni! Det händer ca 1 gång om året. Idag är det Anna från England som krävde pizza och vid sådana här högtidliga tillfällen säger inte ens Tommy nej.
Nu ska städas och jag ska supa mig full och glömma denna tragiska dag då jag måste säga hejdå till min kära vän!


Volkswagen Polo 1.0 1999 3 Door hatchback 999cc Black
T547MKE
Hejdå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0