Sömnlöst

Ingen John Blund som kommer på besök idag heller verkar det som. Förstår inte hur länge man ska behöva ligga och bara försöka somna utan att det händer någonting!? En snorig/halvblockerad näsa gör det inte bättre. Ena näsan rinner som fan samtidigt som den andra näsan är helt blockerad. Drygt! Vilken innebär att jag har andnöd samtidigt som jag i min trötthet försöker motarbeta snoret från att kladda ner kudden! (Ja, jag vet att det heter näsborre och inte två näsor, men jag tycker inte om ordet näsborre.)

Spanade in senaste avsnittet av Dexter idag (otroligt att jag kunde hålla mig 24 timmar efter att avsnittet hade släppts) och insåg tragiskt att snart är den här säsongen över. Vad händer sen? Hur kommer jag att överleva? Dexter är allt som behövs för att göra mig hel. Han är magi... Helt förtrollande och beroendeframkallande!


Älskade, älskade Dexter, vad ska jag ta mig till utan dig?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0