Avenyn

Avslutade andra säsongen av Andra Avenyn igår och ska efter duschen påbörja tredje innan jag ska försöka sova. Skitkass serie egentligen, men helt klart beroendeframkallande! Påbörjade den i England för nästan två år sedan i brist på annat och hade då problem med att få hem andra säsongen. Därav omtittningen nu och resterande avsnitt. Tragiskt. Allt verkar gå mot sitt slut. Undrar vad jag gjorde senast det va uppehåll på alla serier? För snart är jag där igen. Måste hitta något nytt.
Jag har även bokpanik just nu. Vill hitta en bra bokserie att kunna fördriva tid, sömnlösa nätter och tågresor med. Gärna någon fantasy/magik (inte Harry Potter stuket, lite mognare) eller någon typ kriminalserie.. Har läst massvis med Jo Nesbo, så något liknande den stilen. Förslag och tips välkomnas varmt!

Nu nalkas det dusch och snart sovläge, tack och lov för en tidig natt, för idag är jag faktiskt riktigt trött!


Sov gott snyggingar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0