Trasigt

Har befunnit mig i Stockholm där först resväskan gick isönder, sedan ryggsäcken, sedan bagen, sedan resväskan lite mer. Resväskan trillade hjulen av på. Jag försökte lite smidigt att fippla dit dom, men eftersom fästena var helt körda så gick inte det heller. Så jag fick helt enkelt bära min kära väska. Gjorde en provisorisk lösning med låstråd i natt, och det funkar än så länge. Dock är det såpass opålitligt att det inte går att dra den på asfalt, vilket är drygt med tanke på att jag har tre gångetapper framför mig denna morgon med mina kära väskor. En är avklarad. Har en betong etapp på Stockholm centralstation, och vi får vänta och se ifall det går att använda den utgjorda funktionen. Det är extra jobbigt att bära med tanke på att alla tre handtagen är trasiga på den. Och jag har just gått av 7 dagars nattskift. Man är skapligt trött och sliten då. Men tack och lov är jag envis som satan så nog ska jag klara det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0