Farväl

Hela dagen har varit fullspäckad, med begravning, smörgåstårta och sedan middag. Inte en ledig minut nästan.
Men efter allt som har hänt har det varit jätteskönt att få spendera hela dagen med de närmsta.
Begravningen var jättefin och antagligen precis så som farfar hade velat, och prästen fick med allt om honom. Även om det var fint var det även väldigt jobbigt och intensivt med bara oss närmsta där.
Jag fick dessutom under fikat reda på att de kommer ordna en golf minnestävling för farfar som kommer gå varje år för att hedra hans minne. Just nu känner jag mig riktigt stolt över att han var min farfar. Även om han var väldigt fåordig och i sin egen lilla värld så var han en fantastisk människa som gjorde stort intryck på alla som träffade honom.
Och alla tusentals kondoleanser som kom idag är ett stort bevis för det. Hjärt- och lungfonden kommer vara evigt tacksamma för alla donationer/gåvor de har fått i hand minne.
Tack alla för era omtankar i svåra tider.

Och tack min kära familj som har gjort den här sorgens dag, så fin och enkel att handskas med! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0