Vinst

Frölundas första vinst denna säsong, och det skedde i LLA mot Färjestad. Vilket innebär att Hannah är en väldigt lycklig kvinna just nu! Dock är hon sönderhostad och sönderknarkad för stunden och ska snart krypa ner i sängen för att avverka några avsnitt av Death Note innan John Blund kommer på besök.
Matchen idag var heller inte den bästa jag sett, men det var en vinst i alla fall. Hoppas spelet kommer igång ordentligt snart. För dom två Frölundamatcher jag har sett nu har verkligen inte varit bra. Så vi hoppas.
Insåg just att jag har missat massa fotbollsmatcher. Får bli bättring på den fronten. Och jag har även glömt berätta för er att Carlstad Crusaders är svenska mästare, äntligen!

Och mitt nyvunna vetandesökande har just utökat till att ta reda på hur man kom fram till alla logaritmtal. Vill verkligen förstå hur man avgjorde vad alla tal ska vara, och varför. Ska se ifall jag kan finna svar på det någon dag.
Men just nu har jag ofantligt mycket att göra, och mår ofantligt mycket piss. Så allt får vänta tills imorgon. För nu ska jag bara fortsätta känna mig död tills morgondagen kommer, då ska jag vakna, pigg och frisk igen!

Nu orkar jag inte mer. Hejdå.

Kommentarer
Postat av: S

Glor du också på Death note?

2010-09-24 @ 07:19:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0