Bil

det kom just en gubbe och ställde en bil på min gård och lämnade nycklarna med mig. Vad snällt tyckte jag. Och så frågade jag han varför jag skulle ha den, och det visste han inte. Trevligt. Finns sådana snälla människor ibland.
Dock tror jag att det är mor som ska ha den på sin jobbresa imorgon, då hon skulle till Falun eller nått sånt där. Men tusan, hon är inte hemma nu och jag har nycklarna. Vad tror dom egentligen. Lätt att jag bara skulle kunna sticka iväg någonstans nu och göra nått skoj. Ska springa ut sen och se hur mycket den är tankad. Vore lagom trevligt och värt ifall jag fick en fin bil med full tank. Då kan jag ha massa skoj. Komma bort från pluggandet lite, och bara slappna av eller nått. Funderar på att åka till Jukkasjärvi eller något. Kanske en tripp till Tyskland?
Frågade dessutom kille ifall jag behövde skriva på något för att få nyckeln, men han var jättetrevlig och sa typ att jag fick bilen. Trodde jag hade en dålig dag idag, men den blev tydligen ganska bra ändå! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0