Dagis

Ska leka mitt första arbetspass imorgon. Jag kommer bli föräldrarnas nya favorit i alla fall. För jag kommer leka så mycket med ungarna så att de däckar direkt när föräldrarna hämtar dem imorgon.
Nej då, men det kommer nog bli jäkligt roligt om inte annat. Har verkligen saknat att jobba. Att jobba på riktigt. Inte stå för djurskyddet eller Lars Winnerbäck (även ifall det är något av det roligaste som finns). Ungar är ju heller inte riktigt samma sak som flygplan men som sagt, bättre än ingenting. Och jag som är bästa lekmoster i världshistorien och älskar att ta hand om andras barn (enbart för att jag kan lämna tillbaka dem och slipper ta med mig dem hem när jag slutar) kommer säkert att stormtrivas imorgon.
Dock är jag redan slutkörd typ. Har vilat massvis, men det verkar inte hjälpa. Troligtvis till följd av att vilan inte innehåller någon sömn utan bara stillaliggande. Är riktigt besviken på John Blund nu, förstår inte varför han är så sur och vägrar blåsa dimmans pulver på mig..
Men det blir snart bättre. Om inte annat så kommer jag säkert vara megatrött efter åtta timmars barnpassande och ett ispass och kanske vinna tillbaka John Blund på det viset. Jag vinner ju alltid! :)

Måste börja ordna upp saker runtomkring också. Är på tok alldeles för slarvig, både när det gäller tillvaro och skola just nu. Fick resultat på min ena inlämningsuppgift förut, och jag vet inte vad man kan få för betyg på dem, men förhoppningsvis är mitt det högsta man kan få. Enligt tidigare uppgifter och prov så har man inte kunnat få bättre, så jag hoppas! Men får vänta tills på tisdag innan jag får svar på det. Om jag inte ska jobba då också.
Ska ju tydligen jobba fredag också, men har ingen aning om vart. Det märks om jag hamnar rätt.

Det finns inte så mycket ordbajs i min kropp idag så jag ska springa in i duschen, tända lite partylite och sen försöka lura farbror sömn att komma hit.


Though the words sound steady something emptys within em


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0