Våren

har rullat fram. Smyger sig fram i form av solsken, värme och torra gator. Men jag missar faktsikt snön. För snön är typiskt svenskt, och helt enkelt underbart.
Jag försöker få ordning på saker och ting, men inget verkar bli bra, och ingen verkar ha svar. Dock vet jag att jag är i extremt stort behov av ett sommarjobb, då verksamheten typ läggs ner här under kommande sommar. Förhoppningsvis är det bättre i höst. Men från att jobba 70 timmar i veckan till att vara arbetslös i 5-6 månader skulle vara hemskt. Blir mörkrädd av bara tanken.
Så vem som helst, ge mig ett jobb, tack!

Om inte annat så funderar jag på att försöka ta ett C-kort i sommar om jag inte får ett jobb. Ska kolla upp det, nu.

Jag saknar Sverige, och det är just nu extremt påfrestande att inte veta om vi får jobba mer än en vecka till eller nått... Jag vet inte vad jag gör när jag kommer hem igen. Jag vet inte hur jag ska försörja mig. Jag vet inte hur jag ska övertala päronen att låta mig bo hemma för så lång tid. Jag har i alla fall världens underbaraste och sötaste systerdotter som jag kan spendera varenda dag med!! LUNA ÄR MITT ALLT! MIN ÖGONSTEN! :)

I don't know


You know you love me ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0