Vårväder

här strålar solen och allt tyder på att våren är på gång. Redan. Men en annan kan inte njuta av det. Bara att gå till köket en våning ner för att hämta lite yoghurt tog slut på mina krafter helt. Det är galet, när ska den här förkylningen, influensan, skiten, eller vad tusan det är ens börja försvinna? Blir galen. Tog speciellt ledigt idag, för att vara just ledig, och vila upp mig, vila ut den här skiten ur min kropp. Det verkar inte hjälpa.
Hade dessutom massa planer för idag. Jag hade tänkt städa om här, gå och tvätta, gå till stan, osv. Lätt, jag orkar knappt sitta upp. Drygt!
Dessutom upptäckte jag häromdan när jag försökte se skidskytten att svtplays sändningar inte alls funkar i det här landet. Roligt att det står "OBS! Sändningen kan bara visas inom Europa." Skit är vad detta landet är. Och svtplay också för den delen, ofta att dom inte kan känna igen länderna i Europa. I och med detta rök även min sista chans att kunna se OS! Kul. Och ni som känner mig vet hur viktigt OS är för mig.
Nope, inget går min väg nu. Jag väntar och önskar hela tiden att kommande stund ska bli bättre, men det blir det inte. Läste dessutom en artikel om vinterkräksjukan häromdagen. Och jag skulle inte bli förvånad ifall jag lyckas dra på mig något sånt, lagom tills att min dunderförkylning försvinner. Med min kära tur så vet man aldrig. Om det händer, så kommer jag säga upp kontakten med min kropp och ta min själ och flytta in i ett fint snäckskal och bosätta mig långt ut i havet.

Nu ska jag försöka hitta på nått roligt att göra, liggandes/halvsittandes. Lätt.

What's that coming over the hill?


You know you love me ..

Kommentarer
Postat av: Amanda

kom hem ist! vi saknar dig! <3

2010-01-18 @ 00:10:06
URL: http://jooordan.blogg.se/
Postat av: sandra

fin blogg!

2010-02-11 @ 18:36:40
URL: http://finflickan.blogg.se/
Postat av: Tapio

Du kan nog se svt play. Gäller att lura deras koll så att svt tror att din dator finns i Sverige. Ska jag kolla vidare??????

2010-02-12 @ 19:46:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0