Tillbaka i England

Vilket känns lagom patetiskt. Är dundersjuk och sitter i stort sett fast i min säng, med min dator och min fina välgjorda dataplatta. Orkar inte stå upp i mer än någon sekund för satans febern har tagit alla mina krafter. Och på grund av min sepehals har jag bara orkat äta yoghurt, vilket inte hjälper dom klena krafterna att ta sig.
Suck, det här är en av mitt livs längsta och tråkigaste dagar någonsin. Fryser även som en dåre samtidigt som jag svettar ner hela sänger, mycket roligt. Har tillochmed lyckats nysa blod på min dataskärm. Patetisk dag, patetiskt att vara tillbaka, patetiskt liv just nu. Men hoppas det bättrar sig snart. Så att man kan jobba och tjäna massvis med pengar så att man kan åka hem till alla underbara! LÄNGTAR! 

I övrigt så har vi flyttat upp till ett annat hotell, dock på samma gata, ska försöka klura ut den nya adressen..
Och nu har jag toalett på rummet, dock är den så liten att mina knän sticker ut i rummet så att toalettdörren inte går att stänga när jag väl använder toan. Men jag och herr Helsing kom på att mitt rum är såpass bra så det går att vrida TVn så att man ser den in på toan när man sitter där med knäna ute i rummet och dörren helt öppet, vilket teoretiskt innebär att jag har TV på toan. Ny lyx som jag inte vant mig vid än dock, men det kommer.
Rummet är i alla fall hur mysigt som helst, och helt jag. Massa grönt överallt så jag är supernöjd! Att man måste kissa med öppen dörr har ingen dött av.
Har dessutom internet på rummet, som faktiskt funkar bra. Inte alls som det skräpinternet vi hade på förra hotellet, där vi dessutom va tvugna att gå ut och in i en annan byggnad för att nå.
Nej, så nya stället är tusen gånger bättre och det är mycket trevligare folk här!
Kommer snart uppdatera med bilder.

Och jag ska försöka den här gången att faktiskt skriva nånting emellanåt. På förra hotellet la jag ner det ganska direkt eftersom både internet och min dator va såpass körda och sega så att tagnetbordet inte tog knapptryckningarna. Men det är över nu.
Jag kan till och med se SVTPlay sändningar här, så om en halvtimme blir det skidskytte! Detta innebär även att jag kommer kunna se OS!!!!!!!!!!!!!!!! WIIIIIHOOOOOOOO! :D

Ha det bra nu kära vänner och allmänt folk, så hörs vi snart igen. 

I want to be forever young


You know you love me ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0