Kemi

Jag sitter och försöker plugga och skriva massa kemi så att jag förhoppningsvis kan bli av med den här kursen någon gång. Har löst massvis med uppgifter idag, och nu väntar en rolig laboration. Men min koncentration och plugganda försvann för en liten stund sedan då en fooogel viskade något väldigt roligt i mitt öra!
Josådetså. Motivation och intelligens försvann helt när jag så plötsligt blev väldigt, väldigt, road/lycklig/glad/vadmannukallardennakänsla.
Jag säger som min kära vän i denna situation: Åhh yes ;D
Jadu, ibland är den enda sanna glädjen, ja, jävligt bra! Dessutom känner jag mig inte det minsta hemsk längre för min egen glädje, vilket är ännu bättre! Tyvärr så blir min kära skola lidande just nu. Lite tråkigt sisådär. Efter provet i torsdags som troligtvis inte alls gick min väg så måste jag verkligen fixa dom sista uppgifterna nu. Dom tidigare uppgifterna har gått suveränt, så fixar jag dom här lika bra så kanske slutbetyget kan gå vägen även ifall slutprovet nu gick åt helvete.
Men vad hade dom förväntat sig egentligen? Jag kan inte ett uns kemi och sedan stänga in mig i sex timmar i ett litet rum och slänga ett prov i handen på mig.. Jadu, tokiga människor.

Nu ska jag i alla fall sätta igång med min laboration, skriva en rapport, skicka in, och sedan blir det förhoppningsvis adjö Kemi A hej Kemi B. Suck, vad har jag gett mig in på?

Ha det fin underbara människor!


Oompa doompa doopady doo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0