Idioti

Allting är idioti. Den här planeten vi bor på. Människorna som bor på den. Sakerna som vi gör. Sakerna som vi säger.
Blir så galet frustrerad. När ska någonting någonsin få vara bra? När ska vi börja bry oss om vår planet och våra medmänniskor. Jag blir helt oxtokig. Jag går typ bärsärkargång inombords. Jag håller på att slitas i tu. Och jag vill bara bort från det här stinkande råtthålet vi bor i. Det gör ont i mig att veta att mitt käraste underbara lilla barn kommer växa upp på det här skitstället, i det här skitlandet, i den här skitkontinenten, på den här skitplaneten.
Ja, jag vet just nu är jag alldeles för aggressiv, sur och gnällig. Men jag förstår verkligen inte vad felet är på människan. Det är seriöst den dummaste varelse som finns på denna planet. Det finns ingen så gör så mycket skada som människan. Det finns ingen varelse som är så egoistisk som människan.
Sedan när gick livet ut på att bara förstöra för andra människor för egen vinnings skull?
Jag är sur nu. Riktigt sur. Det finns så sjukt mycket orättvisor ute i världen och det finns så extremt många människor som inte bryr sig ett jävla skit. Just nu skulle jag bara vilja länsa Tommys vapenskåp på att jag kan komma över och avrätta dessa människor. Eller ännu bättre, jag skulle vilja ha Kira's power. Jag förstår Kira. Det är en jäkligt rutten värld vi lever i.
Vem har gett er rätten att förstöra för andra?

Jag borde inte lägga min energi på det här. Sådana människor som ni förtjänar inte min tid och energi. Ni är inte värda någonting. Men tyvärr så skulle jag bara vilja skrika och svära och slå och sparka och gråta.
En sak är ju jäkligt säker, att jag kommer då inte skaffa barn in i den här världen!


In the world beyond this day there will be faith no more

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0