Tiden står stilla

Allt går emot, allt är fel, allt är dyrt. Just det, en såndär riktig skräpdag, då allt är megaskräp, och jag inte tänker ödsla minsta lilla energi på att hålla humöret uppe. Men igår var min kreativa sida framme igen, dock verkar den försvunnit idag.
Dagen har sett ut som så att allt har handlat om massa räkningar jag ska betala med obefintliga pengar. Problem med mitt universitetssökande, problem med dator och internet, problem med jobbsökande, problem med typ allt, och oväntat besök. Ja, helt enkelt en såndär dag, när jag inte vill vara superglad, så därför är jag bitter.
Just ja, imorgon måste jag in till stan och bestämma mig för vilka satans glasögon jag vill ha. Just det, ni hörde rätt, glasögon! Typiskt. Tack och lov behöver jag bara ha dom vid läsning, tv-tittande och bilkörning om jag behöver. Känns som en extremt onödig kostnad när jag inte lider av det. Har inte ont i huvudet, ser inte dåligt och har inte märkt någonting. Kul. Dessutom har jag mongofel på ena ögat, inte vanligt brytningsfel utan nått extra konstigt. Jaja, det är som det är och nu måste jag vidare. Måste ut på gatan i natt så att jag har råd med alla mina kommande räkningar.

det är ett idogt jobb ...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0