Ledig

för typ 3:e helgen i rad. Och jag lovar kära vänner, det är inte något man blir rik av! Dessutom blir det inte bättre av att det trots allt har varit fint väder under helgerna dessutom, så man har svårt att hålla sig inne. Och håller man sig inte inne är typ enda alternativet stan. Och är man i stan kära vänner, då är det svårt att hålla i plånboken. Har fastnat i någon ond snurrande karuselliknande sak tror jag.
Men det kanske blir bättre. Jag, en av få, kanske kommer att få byta station så jag kan få göra övertid. För som trainee contractor så tjänar man inte sådär överdrivet mycket. Det löser sig. Dock är dilemmat hur jag ska göra!? För byter jag station, så stannar jag några veckor till här innan jag återvänder hem till vikingaland.
Så gott folk, vad gör man? Stannar för några extra tusenlappar? Eller drar hem om dryga veckan? I all denna ledighet har jag även haft tid att fundera på allt och inget, och inget och allt. Jag har kommit fram till massvis av saker jag vill göra under mitt liv, och under sommaren.

Sommaren 2010:
♥ Spendera så mycket tid med Luna som möjligt, självklart!
♥ Sy en klänning, jag vet inte varför, men det skulle vara kul
♥ Tågluffa i Europa, möjligen ända till Peking, vore riktigt spännande
♥ Lära mig spela piano eller gitarr
♥ Om jag inte får "sommarjobb" så ska jag försöka ta C-kortet
♥ Se Winnerbäck live, och massa massa annat!
♥ Åka till Liseberg, är riktigt sugen på att åka karusell
♥ Bli bra på att simma fjärilsim!
♥ Skaffa något riktigt tidskrävande projekt som att bygga nått riktigt avancerat, vet inte vad än, men återkommer med den idéen.
♥ Självklart umgås med nära och kära så mycket som möjligt!
♥ Tälta, har saknat att tälta, så det blir.
♥ Bara njuta av livet och Sverige och ha det underbart.

Mer saker tillkommer senare, vet inte riktigt vad eller när än! Men det märks. Så kom gärna med förslag.Nu är det roligare saker som lockar.. Hmm.

She wanted to be just like you and me


You know you love me ..

Kommentarer
Postat av: milla ^^

vill med till liseberg :P

2010-04-25 @ 21:27:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0