Stort suck

Ja, nu har jag fått byta rum under helgen, förhoppningsvis bara under helgen. Strömmen i min korridor är helt lost, så då fick jag flytta in i herrarnas korridor. Så nu har jag helt plötsligt dubbelsäng, massvis med förstörd mat och delar både toalett och dusch med 15 pers. Minst.
Stört drygt. Hade verkligen börjat uppskatta mitt rum nu. Blir skapligt less på skiten. Förra veckan så fungerade inte duschen, så jag va tvungen att gå in och duscha hos killarna. Nu är det strömmen, så jag får packa ihop mina grejer i mörkret för att flytta in om några dagar igen. Vad är det härnäst? Rasar taket in?
I övrigt så har jag bara jobbat 46 timmar än den här veckan. Men ska jobba 8 till imorgon hade jag tänkt och sen vara ledig på söndag och unna mig en Starbucks kaffe och nya Converse skor!
Just det, ska försöka hitta någon hårsalong som klipper kvinnor. Jag och Ramin gick till en salong idag och efter att vi har väntat i gud vet hur länge eftersom dom bara har drop in här och kön va ända ut till gatan så inser jag och Ramin att det bara är en herrsalong. Kul. Allt som allt så kom jag hem tre timmar senare än vad jag borde ha gjort. Dessutom hann både Helsing och Linus klippa sig. Så nu ska jag försöka hitta nått.. Usch, har inte turen på min sida just nu.
Skitsamma, imorgon är det upp o slit igen, sen så ska jag bara slappna av. Hade tänkt unna mig ett bad den här helgen. Men det är lite svårt utan lampa på badrummet. Och mitt nya dusch är bara ett litet rum med en krok och en dusch... Drygt. Men får se.

Ska vidare nu, vi hörs någon annan dag kära vänner.

Det är ett idogt jobb


You know you love me ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0