Sjukligt

i min hals, näsa, huvudet, bena, ja lite överallt. Men det rullar framåt på min nya rosa cykel. Som är totalt värdelös för den delen. Menmen, det får funka, ett tag i alla fall.. Det är nått så att man åtminstone tar sig fram. Typ.
I övrigt så jobbade vi lugnt idag. Fick gladeligen enklare jobb när jag mådde som värst. Slutade halv 5 idag, fast jag hade jobb till halv 7 om jag ville. Men någon dag behöver man komma hem och vila också. Och väl hemma så är jag på väg in i duschen och så kommer mina "kära" granne och jag hör henne skrika i korridoren om att det stinker där. Och när jag öppnar dörren till duschen ser jag att hon öppnat korridorsdörren ut till gatan och där ute står det folk och röker. Skapligt kul när man kommer ut endast iförd en turban och t-shirt. Dessutom har hon världens med bortskämda unge. En riktig dretonge som skriker konstant och som står och slår i väggarna, sliter undan min dörrmatta, skriker lite mer, sparkar i min dörr. Drygt som fan. Och hon är en riktig surfitta..

Annars vet jag inte mer vad som händer. Allt och inget känns det som. Dagarna med feber är så sjukt långa, men ändå borta. Idag suckade jag och mådde riktigt dåligt imorse och tittar på klockan, "aha, 9, en timme kvar till rast". Sen ser jag smörgåstanten där, och inser att klockan redan är tio och att jag är bara borta. Det går segt, men försvinner ändå. Så jag ska se till att rensa igenom min näsa på skit och orka lite mer imorn.. Få tillbaka mina krafter igen.
Vet inte vad, men finns inget just nu att säga mer, som är mindre oviktigt.
Mer bilder kommer.

Simma lugnt


You know you love me ..

Kommentarer
Postat av: Amanda

Krya på dig syster! Hoppas du har det bra! :) Love ya! <3

2009-09-30 @ 22:49:27
URL: http://jooordan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0