Trasig

skärm till datorn jag skriver på. Ganska avancerat.
En viss Jordan klarade ännu ett prov idag. Jag är bra!!! Dessutom fixar jag låtarna på hård nu på GH! Jag ÄGER! Så det så. Och denna vissa Jordan är sjukt glad och lycklig helt utan andledning. Och jag ville egentligen bara säga att imorgon kommer det massa bilder från nyår och det gångan året. Det kommer! :D Och som vi alla vet är Jordan, den äldre en riktig pärla på att vara bäst och skapa spänning, vart hon än går! Önska mig lycka till för stunden.

Nej, nu raringar ska jag dra mig vidare. Smala Sussie blir. Jag gillert! :D Hej hopp, ha det superdupernajs!

I see my baby


You know you love me ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0