Final

inatt, Sverige-Kanada. Precis som jag ville. Känner mig egentligen dum för att jag önskade Sverige att möta Kanada i final, när dom lätt skulle dänga Ryssland. Men hej, Sverige har dängt Kanada förut, och det är dags att revansch för fjolårets final. Det är Sveriges tid nu! Och jag ska följa matchen inatt med tänderna gnagandes på naglarna. I och för sig har jag aldrig käkat på naglarna förut, inte riktigt min grej, men man ska väl börja någon gång. Bättre sent än aldrig.
Vi får la se hur dom små pojkarna kommer att spela inatt. Förhoppningsvis med attityd och styrka, och vilja. Det kommer att gå bra, det kommer att gå suveränt!

För övrigt så är det mesta stölligt värre, men vi gillert. Dagarna bara flyter förbi och det känns som om jag inte får någonting gjort i min stimmiga tillvaro. Men det kommer. Det löser sig, som alltid. Allt kommer att gå galant när jag sätter den sidan till! Som vanligt. Borde egentligen börja plugga till mitt M5 prov, men den tiden kommer också. Nu är jag alldelels för upptagen av massa hockey och annat småskit som bara stökar till och lurar av mig tiden hemma. Men det funkar finfint ändå. Svårt att göra dom här tiderna bättre, allt är superduper bra! :D

Nu ska jag kila vidare och kanske hoppas på att hitta på något kul medan jag räknar ner timmarna till MATCHEN börjar!!

Min uppgift är att följa motorvägens trafikskyltar där jag sitter i mitt jumbojet, som egentligen är avsett att flyga hundratusen meter ovan jorden.


You know you love me ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0