Sportlov

och jag har ägnat det till mest ingenting. Förutom att spendera så mycket tid som möjligt med min älskade lilla bäbis! :D
Känns som om jag inte orkar bry mej något vidare nu, om varken massa folk, fester eller andra onödiga saker.
Jag har visserligen träffat lite folk, men bäbis är prio ett, och bara min, min, min! Vilket alla iofs har fått höra idag. :P Men det känns bra, bäbis tid är viktig. Och om mina vänner inte kan vänta en månad längre, ja, då finns det alltid nya vänner!
Och om alla ville veta, så fejkkryper bäbis nu, helt superduper bra. Och dom två tänderna hon har fått borstas både morgon och kväll, med den mindre goa barntandkrämen visserligen. Men det är bara helt underbart bra.
Och jag ska väl inte ljuga, många timmar den här veckan har gått åt till svenska landslagens halvmisslyckanden. Men jag är lika bra. Bara vara jag och inte göra något överdrivet välplanerat. Men det spritter i benen, så imorgon sla vi måla bäbis rum, och sen ska jag se till så att jag får åtminstone några skridskoskär i kroppen! Det kommer att vara asnajs!
Nu ska jag flytta ut grejer ur bäbis rum!

Vi ses raringar,

somebody told me


You know you love me ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0