Ett liv

som jag inte riktigt vet hur det fungerar. Jag lever i en konstig dimma just nu där min egen spegelbild stirrar ner mig och folk bara flyter förbi utan att jag märker dom. Jag vet varken ut och in. Mitt huvud är tomt, men ändå så fullt. Vem är jag? Vart är jag?
Det är kallt ute, mina händer o kinder frös till typ klaris på bara några sekunder, eller kanske "black ice" för er som förstår. Men kylan därute är lugnande och sövande, mitt redan väldigt dova huvud försvann totalt därute. Och det var så stillsamt att vandra runt i mörkret och lyssna på spännande ljud, flygplatsljud och flygplansljud. Jag fick mig även en väldigt vacker syn utav min bäbis, som gjorde att tider mindes. Vackra tider, med en av världens vackraste människor, min käre "storebror" vilken jag saknar innerligt. Skulle behöva min bror nu. Bara han kan vara sådär fantastisk och förstående utan att man behöver säga ett pip eller andas en minsta gång. Han vet allt. Han ser rakt igenom mig, han förstår mig, han gladar mig, han är bara bäst, och det älskar jag. Frustrerande jobbigt dock att det är så många mil som skiljer mig från min underbara älskade bror. Men en vacker dag, då ska vi vara dom allra bästa syskonen igen, och stimma och stoja som aldrig förut. Bara vara du&jag!!

Tider förändras med hastiga steg som klinkar i mitt huvud. Ett klinkade som inte verkar tystna. Ett klinkande som jag inte kan tyda eller förstå vad det kommer att innebära, ett klinkande som förstår det som jag och vi så vackert byggt upp. Ett klinkande som bara är.

Jag har även lärt mig att även under livets goda stunder finns det dom människor som gör allt för att krossa en, precis sådär som när en stackars ensam liten myra mosas under en stor sko på storlek 46. Jag har lärt mig att dessa människor egentligen inte är värda nånting, eller värda att lägga dyrbar tid eller spenderbar energi på. Dessa människor kommer inte att ingå i mitt liv. Dessa människor har inte jag någonting gemensamt med och vill heller inte glömma min vänner på grund av dessa människor. Ni är över!

Nu ska jag styra upp mitt liv och kliva upp i min glänsande piedistal igen!

It was over for' it started


You know you love me ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0