En trädgren

va det jag lyckades få i mina troser när jag va ute förut. Förstår inte riktigt hur man lyckas med något sådant, speciellt inte med dubbla byxer. Tror jag är gradligt sinnesförvirrad. Över två timmar sen jag kom in dessutom och jag har för fem öre inte märkt att det är något som inte stämmer. Haha, det gjorde min kväll. Ska lägga mig med ett leende på läpparna och när jag sakta faller i John Blunds grepp sen, så kommer jag drömma massa glada, spännande, lite sisådär kusliga på ett sånt sätt att kittlas i magen drömmar. Jag längtar. Även ifall min ögonlock faller som ett betongblock av gravitationen och mitt huvud svävar cirka 14 meter utanför mitt fönstrer utan en aning om vad som händer och min kropp är sådär alldeles geléaktig av trötthet så lyckas inte John Blund lura mig in i drömmarnas värld riktigt än. Den tiden kommer den också. Det enda jag riktigt vet just nu är att i natt är min natt, och i natt kommer inget att kunna gå röksvängen. Jag ska drömma underbara pirriga drömmar och bara njuta av sömnen för en gångs skull, vilket jag tror att jag nästan aldrig förut har gjort..
Så nu funderar jag på att kila ner i min säng, kura ner mig och virra in mig riktigt ordentligt i mina täcken. Ställa timer på TVn och bara falla sakta in i John Blunds koma.
Saknar er redan raringar!

Åh jag grät mig till sömns


You know you love me ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0