Söt

Öhm, okej. Finns det en enda normal människa där ute? Eller två? Tror jag blir sinnessjuk här någon dag..
Hej jag sitter och skriver typ 8 blogginlägg om dan för jag har inget liv.. Jag lovar. Dock är väl inte jag så jävla bra, men man måste inte överdriva kanske.. Eller? Vad vet jag, efter 20 konstiga år i den här världen. Aja, fuck you ungefär..
Nej, inget idag avsky mänskligheten i alla fall.. Tur det.
Vad  händer annars? Ett liv präglat av skolan och dårar, typ. Hmm, överlever jag det här? :S Att vara eller inte vara? Jode. Nej, vem vet. Får se. Ny filosofi här i livet. Nejde..
I alla fall, jag vill ha en golfbil! :)
Och jag vill veta sanningen. Hmm, svår värld det här, om folk bara kunde funka tillsammans, eller? En vacker dag så vet vi allihopa, turde.. Okej, ska inte sova nu, men ändå, godnatt världen!

Jag saknar HAMMARÖ!!! Faktsikt, ganska konstigt. :P

Ask me how I sleep at night
This is how I live my life
Drinking, smoking, screwing, right !
Don't tell me how to live my life !


You know you love me ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0