Första

poängen, helt sjukt bra! FRÖLUNDA har tagit sin första poäng.. Matchen är inte slut riktigt än, dom kanske kan ta en poäng till i förlängningen. Vem vet, 9 sekunder kvar 4 mot 3. Hoppas, önskar, längtar. Men en poäng är mer än ingen poäng alls! ÄNTLIGEN! Men jag skulle aldrig sluta tro.. En poäng får Frölunda opch två poäng till Timrå, så klart. Typiskt, varför vill det inte funka för Frölunda nudå? Det kommer, och en viss tränare kan coacha bra mycket bättre.. Men nej, det är ju inge roligt att vinna, eller hur!? Åhh, suck! Aja, men det är en ny match på torsdag mot Modo, i GBG, tack och lov, men då jävlar i alla fall. Då kommer Frölunda att visa sitt rätta jag, det känner jag på mej! Det är deras tid då! :)
Aja,
jag är för första gången på väldigt länge lite trött, kanske ska ta och hoppa in i duschen och piggna till, vad vet jag. Nej, dusch blir.. Simma lugnt gott folk.

I long for you now, night and day.


You know you love me ..

Kommentarer
Postat av: Matilda

Tack så mycket hörru ;) O grattis själv till poängen ;) hihi! Välbehövd... Det är inte så konstigt att den inte är på för jag har nytt nummer :P sorry, har inte hunnit ge de till alla :P men skickar det sedan ;) allt bra med dig då?

2008-09-24 @ 21:17:37
Postat av: Therese

yejj de har tagit EN poäng!! FINALY ;D

Kul att vi hann ses 10 min i helgen, nästa gång får du fan ta dig tid och umgås med mig iaf, besviken granne här!!!

2008-09-24 @ 21:39:10
URL: http://mariathereseprathan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0