Första gången

är det spännade och farligt.. Dock inte den här säsongen. Trodde verkligen att det faktiskt skulle kunna gå bra, men tyvärr inte.. "Ulf Dahlén kan bli en flopp" mycket möjligt. Tror absolut inte på hans coachande efter idag. Men vem vet.. Jag ger verkligen inte upp hoppet nu, inte ens när det bara var fyra minuter kvar och 4 måls underläge.. Aldrig! Fattar dock inte hur dom kunde matcha Erik Karlsson som dom gjorde, tyvärr. Han är jättebra, men idag höll han inte klassen.. Och alla utvisningar som Andreas Holmqvist tog va onödiga.. Nej, det va helt enkelt inte bra. Det fattas en stark backlinje, och samtidigt som det så glömde dom sisådär att anfalla.. Illa!! Men det är en ny match på torsdag, då jävlar.. Hoppas, vill, önksar, att det verkligen är erat år i år. Ni förtjänar det. Och jag tror att Ulf Dahlén kommer vara jävligt bra efter ett par matcher! Jag slutar aldrig att tro!! FRÖLUNDA!!

För övrigt, så är jag en människa som är väldigt trött på vissa människor. Lite mindre rockigt kanske, men så är det.. Palla dom hela tiden, nejde. Tror inte på det.. Hoppas att dom bara kunde säga tack och hej.. Eller, lite kanske.. Inte säga mer än vad som behövs och bara hålla sig borta i en dag eller två!?
Förövrigt funderar jag att börja ta löpningen på morgonen, dock inte just imorgon eftersom jag fortfarande hostar som en jävla jude och snorar som en dretonge.. Men snart igen, skorna ska bli slitna som aldrig förr.. Jag saknar det! Helt enkelt..
Nu börjar det här spåra ur. Illa!! Jag kanske borde dra mig till sängs, men har ingen lust, det är tråkigt.. Finns så mycket roligare saker att göra.. Som att kolla på hockey, synd att matchen va DÅLIG!!

Well you bit off more than you could chew the first day you met me.


You know you love me ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0