Första gången

men det gick tyvärr inte så bra som jag hade hoppats på.. Första matchen på säsongen, och stortorsk mot HV, vad händer liksom? "Ulf Dahlén kan bli en flopp" och ikväll var han det.. Efter 3-1 hade det behövts en timeout och fixat ställningarna igen.. Men nej, inte. Jag tror verkligen att Ulf Dahlén kommer göra succé för Frölunda, men inte idag.. Och vad tusan hände med backlinjen? Samtidigt som forwards glömde att anfalla.. Det kanske bara är jag, men när jag spela så brukade man aldrig få pucken gratis som Frölunda trodde idag.. Menmen, det kommer många matcher, och jag kommer ALDRIG att förlora hoppet och vem vet i slutet av säsongen. Vi får se vem som står med bucklan och guldhjälmar. Vi får se, vi får se.. På torsdag är det ny match igen, och Frölunda kommer att vara taggade som aldrig förr.. Det här kan lösas, det här kan bli till något bra.. Jag vill verkligen att dom får den här säsongen, dom förtjänar det.. Dom är värda det helt enkelt. Det blir inte lättare än så..
För övrigt, hoppas Färjestad rådänger Brynäs på torsdag. Eftersom min söta mamma höll på Frölunda idag, så ska jag heja så mycket jag kan på att Färjestad är dom som förlorar i finalen mot Frölunda.. Eller ja, alltså heja fram dom till final, mot Frölunda.. Det vore något. Hoppas bara jag får komma hem om Frölunda dänger Färjestad. Vem vet? :P

För övrigt, så är jag en människa som är väldigt trött på vissa människor. Lite mindre rockigt kanske, men så är det.. Palla dom hela tiden, nejde. Tror inte på det.. Hoppas att dom bara kunde säga tack och hej.. Eller, lite kanske.. Inte säga mer än vad som behövs och bara hålla sig borta i en dag eller två!?
Förövrigt funderar jag att börja ta löpningen på morgonen, dock inte just imorgon eftersom jag fortfarande hostar som en jävla jude och snorar som en dretonge.. Men snart igen, skorna ska bli slitna som aldrig förr.. Jag saknar det! Helt enkelt..
Nu börjar det här spåra ur. Illa!! Jag kanske borde dra mig till sängs, men har ingen lust, det är tråkigt.. Finns så mycket roligare saker att göra.. Som att kolla på hockey, synd att matchen va DÅLIG!!

Well you bit off more than you could chew the first day you met me.


You know you love me ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0