Andas

jag kan inte andas. Det är sjukt mycket skönare att andas i Värmland än i Västerås, nått konstigt är det.. Jag vet inte jag, men Värmland och Skoghall har mycket härligare luft. Det måste va fabriken eller nått! Eller för att det kryllar av riktigt jobbiga småbarn här i Västerås som snor all min luft. Så måste det va! Aja, snart tillbaka igen så jag kan andas på riktigt. Här får man ju ingen luft.. Speciellt inte i en liten sketen 19kvadratare.. Satan, usch..

Dock hade jag sjukt trevligt och roligt i helgen hemma. Det är klart, det går ju inte att ha tråkigt i Värmland! VÄRMLAND ÄR BÄST! Och jag vill tillbaka.. Menmen, den tiden kommer också. Tur att det finns telefoner gott folk! :)

Orka den här skiten eller? Nejde!

Du är söt, du är rar. Du är allt jag har kvar!


You know you love me ..

Kommentarer
Postat av: chiefen

du har ju iaf mig här xD

2008-09-22 @ 02:27:19
URL: http://jordgubbsbarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0