Stackars små barn

Haha, skrattretande människor är alltid lika roliga, eller hur? Ska jag vara ärlig så tycker jag nästan synd om dej för att du är så patetisk.. Det är riktigt illa, men jag, och alla andra varnade dej flera gånger. Vi sa sanningen till dej även då det kanske tog sin lilla tid, men du lyssnade aldrig.. Och i slutändan så är det du som kommer vara utnyttjad och lämnad ensam, men nu får du skylla dej själv.. Det här är helt och hållet upp till dej.
Och respekt, det är faktiskt riktigt löjligt hur mesig en människa kan bli, och respekten du har för mej är ju helt fantastisk. Haha, lika skrattretande..

I alla fall så är jag hemma i Värmland igen, kom igår kväll. Vilken underbar känsla att äntligen få ha lov igen, eller ja ha ett riktigt lov. Sist hade jag praktik istället för lov och satt fast i Dalsland.
Det känns riktigt skönt, och jag funderar stenhårt på Neverstore imorgon, äntligen i Karlstad. :) Det märks, ska i alla fall köra mycket bil under lovet om jag kan lura mamma till detta, och så ska jag fixa en hel del annat. Och så sdka jag köpa bil. :) Om farsan kunde fixa plats på jobbet. Ja, det finns sjukt mycket att göra och jag längtar redan, men idag är det Anna och ikväll är det hockey!! Väldigt viktigt. :D Goo FRÖLUNDA!
Det är dagen i alla fall, och imorgon funderar jag på att kanske försöka besöka min köra syster, skojsigt..

Tiden går och jag pallar inte mer datorer.. Och du finns i mina tankar 24 7. Hårt.. Aja, vi ses, jag är ju hemma nu :P  Tjingeling!


You know you love me ..

Kommentarer
Postat av: Therese

hej du, kommer du ham nu under påsk??
Då måste vi ses, fan tar dig om du dissar mig en helg till :P
men ska bort ikiväll, men ringer i morgon ;) läs mitt senaste inlägg i bloggen!!
SPUNK eller.. JO tack! =) puss grannen

2008-03-21 @ 15:09:25
URL: http://mariathereseprathana.blogg.se
Postat av: Therese

hej vill med på neverstore men de blev ju inställt på nöjes idag ju =/ men de kommer 10maj istället tror jag de var :P
då får vi gå ;)

2008-03-21 @ 15:12:58
URL: http://mariathereseprathana.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0