Skola igen

Det är måndag och egentligen skola igen, men jag va inte så pigg igår, så vi bokade en biljett till idag så jag slapp sitta på bussen igår. Jävligt skönt. Men imorgon är det skola igen, vill inte.. Jag vill tillbaka till praktiken, det vore det bästa. Eller ja, bäst av allt vore väl ifall jag fick ett jobb, NU!
Hade i alla fall nästan en hel veckas extra praktik, det va riktgt skoj. Dock känns det tragiskt att åka tillbaka till Västerås och Hässlö när jag har lärt mej mer på fyra veckor på praktiken än på ett och ett halvt år i skolan. Men vad ska man göra? Längtar till sommaren, till jobb. Och sen är det bara ett enda år kvar i skolan, och massa typkurser, vilket liv man har framför sig..
Dock så är jag glad, för jag vill aldrig jobba med något annat än flygplan, det är i alla fall en sak som är säker..

Nu måste jag fortsätta med mitt liv, kunde inte ana att jag hade så mycket att göra idag. Har i alla fall skrivit ett ordentligt CV nu och skickat in en ansökan till Golden Air. Och jag ska leta fler jobb, och så måste jag skriva ut tusen olika blanketter för sepe Västtrafik, men det måste göras om man vill ha pengar.. Ersättning.. Dom pengarna skulle sitta fint just nu.

Så tiden bär, jag måste vidare.


Du är så söt.


You know you love me ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0