Det perfekta avslutet

Jag kom just på det, glömde att berätta om det mest perfekta avslutet..
I torsdags när jag stog och väntade på bussen, som va rätt drygt. Så taxar ena kärran ut på landningsbanan, och det har precis börjat skymma lite.. Och den här kärran som är en av dom vi arbetat med under veckorna, drar på och sticker iväg precis när bussen kom. Den avresan var det sista jag såg av Malöga och det va så perfekt så underbart..
Om allting kunde vara likadant..


Nej, nu ska jag vidare..



You know you love me ..

Kommentarer
Postat av: Nina Jordansson

Hej igen!
Hoppas du ar piggare nu och att aterkomsten till plugget inte blir allt for jobbigt efter all rolig praktik. Nu ar det snart pask och innan du vet ordet av ar det dax att ta studenten! Hall ut.... det lonar sej!!!
Forsokte skicka mail bade till dej och Amanda men dom kom inte fram?? Ha det nu sa bra och stora kramar till dej fran oss alla i Denver!!

2008-03-10 @ 23:00:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0