Trollhättan

Nog för att jag jobbar i Trollhättan nu ett tag, men fan alltså. Vilken skit, Skoghall är helt fucked up, och nu kan hela Hammarö gå och slänga sig i väggen.
Jag vill inte höra mer, så håll käften allihop, jag vill inte veta mer. Det är alldeles för mycket. Idioter.

Och du ditt lilla pucko, nu tror jag att du har sagt ditt sista, du skulle bara våga komma med nått nu!!


Fatta, jag vill inte höra mer. Jag flyttar snart, igen, tack och lov. Då slipper jag Hammarö, och all dess jävla skit..

Kommentarer
Postat av: Therese

Men du din lilla hippe ( förra inlägget) rädda världen eller :P lycka till håller tummarna :P haha.. Grattis till bebisen moster ;) lilla luna. Har ej pengar på mob så kunde ej svara på smset, sorry!! Och vad är de för fel på hammarö nu då? eller jo jag vet fel men vad syfta du på?? och jag kommer sakna sig mest när du flyttar tillbaka din jävla skit, lämmna mig här för all del!!!! =( love you darling <3 puss&knull mitt hjärtegull

2008-08-04 @ 23:06:12
URL: http://mariathereseprathana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0