Praktiken slut

Nu är den slut, känns inte så kul. Så det är därför jag ska dit nästa vecka ändå fast jag har lov.. Jag måste ha en skruv lös nånstans. Eller hur..
Det kändes lika bra, eftersom jag ändå ska stanna i Bröl och ska till Trollhättan imorgon och så, sen ska jag vara kvar ännu längre, ska rocka som fan..
Paktik är kul, pasa på att få så mycket erfarenhet som möjligt.. Har jobba på idag, fast jag undrar om jag mekat mer med huvvet än händerna, ser så ut i alla fall..
Jävligt trött på Hässlö är jag just nu, folk anar inte hur mycket verktyg och saker som vi egentligen behöver som vi inte har. För tusan, ge oss riktiga handskar att arbeta i. Riktigt material, riktiga lärare, och herre gud, vi har inte ens en skruvdragare. Nej, Hässlö i mitt huvve är skit just nu, fuck that. Det känns bra att jag får mer praktik i alla fall. Längtar redan till på måndag..
Och tills imorgon, härligt med lite trollhättan. ;) Får ju nu se vad som finns där. Haha, om det finns något?!

Och tider fortsätter, och tider gör ont, och tider blir starkare, och tider försvinner snart. Jag vill ha tider. Tider är underbart, och tider är snart slut. Jag vill inte, kan inte, vad ska jag göra? Fan, All I want is you. Illa, jag vill. Fuck, det är fel. Men det är inte fel, men det är nog fel, jag vet inte. Det går inte, det ska inte vara så.
Jag är iskall när det gäller tider vanligtvis, men varför kan jag inte vara det nu? Vad är det som är så speciellt med den här tiden? Varför? Jag vill inte, det gör ont..
Synd att tiden är så söt! Vacker, perfekt, allt.. UNDERBART.

Och jag måste påpeka att en gången dag med tiden här i veckan var något av det bästa jag varit med om på länge, vilken underbar stämning, vilken underbar kemi, vad perfekt. Jag vill ha det igen...
Come on over, kom. För en gång, låt oss få veta, låt mej finna svar. Det är bara en sak som fattas. Du vet vad, jag vet vad tiden vill, det har jag fått svar på. Men vad ska vågas? Vad ska offras? Vi delar samma liv.

Och du kära tiden, ta av den, det gör det för ont, ta av den, det var för perfekt. Jag blir tokig nu, hjälp? Vad händer? Jag fattar inte någonting, vad händer? Men tiden finns kvar en liten stund till, jag får kämpa, en gång. Satsa fullt, våga, våga vinna. Men vill jag villa? Svårt, det va bra innan tiden kom, men jag vill aldrig mer mista tiden. Tänk om det är sista gången tiden finns i mitt liv..

Tänk, så het. Du fattar? ;)

You fall in love, then you loose your head .. Well I'm yours.


You know you love me ..

Kommentarer
Postat av: Svante

Kämpa på det lönar sig. Kram på dig

2008-03-01 @ 22:23:14
Postat av: Svante

Tala om vad du anser i skolan,detta gäller allt.

2008-03-01 @ 22:25:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0