Julen

är över, och nyår närmar sig med stora steg. Tiden rinner ur mina händer. Men det gör inget. Dessa tider är tokunderbara, och jag vet inte riktigt varför. Det är bara så bra.

Och julen i år har varit helt sjukt förvånansv'rt bra, speciellt med tanke på hur den startade. Och jag har fått sjukt mycket julklappar:
sjukt mycket pengar
Pink Sugar
en morgonrock, vinröd
en sjukt cool lampa, med katt till :p
massvis med FINFINA troser
en MINIKUB!!! :D
kökshanddukar
en vattenkokare
nya kaffemuggar
en ny uppsättning med fina gröna koppar, och dom passar i min espressomaskin! :)
massa nya glas
en jättefin tavla
en dödskallediskborste
skitcooola dödskallelångkalsonger
shampoo och balsam
en hemmagjord stjärna, :p
en Miss Kitty klubba/fläkt ;)
mer parfym, DKNY :)
lite pepparkakascola
en väldigt dålig potatisskalare :D
en ny handväska, denna ska inte tappas bort! :P
Tror inte det är så mycket mer nu, men det märks. :P'

några av dom i alla fall..

en hel del        systrarna Jordansson vände i år och blev miljonärer o mer kommer att komma, ska försöka att bättra mig o uppdatera den så kallade bilddagboken med lite mer bilder lite ofta, så håll utkik efter "hierkommthannah".

För övrigt så rullade julen på väldigt bra, och allt blev verkligen till något jättebra. Fick massvis med klappar, och fick ge massvis, helt underbart och perfekt. (Förutom att jag och syster åkte till Kil på julafton, lite pinsamt, men det finns faktiskt trevligt folk där med.)
Nu ska jag lalla vidare, och snart in till stan för att bli sommarfräsch inför nyår, som jag fortfarande bara har lite halvdana planer inför, men orka bry sig. :P
Ses senare, simma lugnt.

I really really want you


You know you love me ..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0