Helvete

är på väg att frysa till is i samma takt som mitt liv rasar samman.
Förra veckan gick helt åt helvete. Vill bara glömma. Sätta en stor minnesförlust av den. Hejdå. Aldrig mer. Ändring nu. Misslyckades i morse igen, men det kommer bli bättre. Inget mer försovande, det vågar jag inte. Händer bara hemska saker då. Usch, fy och blä. Aldrig mer. Nej.
I och för sig klarade jag M7 provet förra veckan, men det va enda ljuspunkten. Resten kan slänga sig i väggen!
I övrigt så rinner tiden ur mina händer, och jag vet inte hur jag ska hinna med allt. Men jag finner en lösning, har gått om ledig tid denna vecka, så det ska nog bli bra. Dessutom får jag åka till mitt kära VÄRMLAND på fredag. HEM, HEM, HEM! Helt sjukt underbart. Finns inget bättre.
Men nu ska jag kanske försöka äta mat innan jag ska iväg på Make-up party! :)

I can tell that we are gonna be friends.


You know you love me ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0