Ändringar

som skulle ske. Allt som skulle ändras på, det var på väg. Men självklart, värkande hals och febrig kropp. Ovanligt. Varför vara frisk när man kan vara sjuk!? Någon som bara kan stänga av livet och verkligheten i några minuter åt mig? Så alla ljud och folk bara försvinner för en liten stund. Bara en nanosekund vore guld värt.
Och jag vill sova, men jag kan inte, och när jag väl somnar så vaknar jag och är sjuk.. Det börjar bli en patetiskt ond cirkel av detta, och jag vette fan hur jag ska ta mig ur. Jag är så trött så jag tror jag svimmar innan nästa smältdroppe i den lilla snön som finns kvar rinner ner och gör de andra små dropparna sällskap.
GAAAAAH FUCK YOU! Större idiot går inte att hitta. Av mina stora ansträngningar där jag har röntgensynat varenda liten vrå som mänskligheten byggt upp så har jag letat efter någon som kan vara mer puckad, men du tar fortfarande priset. Tack för återkommande hemska minnen, tack för att du bad mig återgå till det. Tack kära vän.

Det rasar samman nu, men tacka Gud för Värmland, och inom 40 timmar är jag i kära Värmland ännu en gång. Inte en minut för tidigt. Shit, det finns inget förutom Värmland som kan rädda mig nu, det är vackrast, det är bäst, det är allt. Och Hammarö och Skoghall är bara som grädde på moset. Förhoppningsvis bara 37 timmar kvar. Men vad vet jag.
Jag borde reklamera min hjärnas funktion, den verkar inte fungera. Och just nu är allt en dimma, och jag vet inte vad som händer. Kanske nått spännande.

Nu orkar inte jag med det här. Jag ska knarka sönder mig på Alvedon för att kunna överleva denna natten med dessa människor.

It's not the fall that hurts
It's when you hit the ground


You know you love me ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0