Jag sitter på en bänk utanför Gröna Lund

eller nått i den stilen. En så kallad stol i en så kallad studentlägenhet. Men vad kan man mer begära?
Och tiden har gått sjukt fort, hela OS är förbi, skrämmande. Jag har jobbat klart, jag har flyttat igen, har hunnit bli moster, studenten, fyllt 20, körkort, träffat massvis med härligt folk, Arvika, meet, massa bilåkande, massa musik, och jag fick till och med besök av Borlänge, :) och kära godingarna från USA, stugan, och massa massa massa massa massa massa massa massa massa massa massvis med saker.. Det blir nog inte bättre än så, det är otroligt mycket som har hänt under sommaren.. Men vi gillert. :)
Just nu längtar jag till juni och hoppas att jag då kan stå med ett vackert papper i handen där jag har klarat av alla B1 kurser och förhoppningsvis B2 inom samma snara framtid och bara säga adjö till skolan och börja resten av livet..
Det är sjukt bra i alla fall, bättre än förväntat. Dock saknar man Värmland redan, får aldrig tillräckligt med tid där känns det som.. Men hej, lika bra attt vänja sig, för jag kan aldrig bo där ändå.. Så är det, men mamma och alla andra får helt enkelt flytta med mig när jag får jobb nånstans.. :)
Haha, det vette tusan.. Men vi får se i alla fall.
Nu ska jag ta och slänga mig i duschen och sätta fart på lägenheten och allt omkring.
Ha det så bra och simma lugnt.

Bara för att jag åt frukost med en pilot idag. :P Hahaha, värre får man leta efter..


You know you love me ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0