Framåtmarsch

Det går framåt i alla fall efter all kalabalik, hemka händelser och universum vet vad. Jag har blivit moster. :D Till en liten Luna. Dock har jag inte träffat henne än eftersom jag jobbar i på tok fel stad just nu, men det kommer, fredag eller lördag, då gäller det! Dessutom har jag träffat min kära släkt från USA, det va riktigt trevligt, även ifall jag va lite mörkrädd att Nina hade gått och blivit för mycket amerikan efter alla år hon bott där, men det va helt okej faktiskt. :D
Och idag, har jag jobbat nästan 11 timmar, men nästan enbart tunga lyft, vilket att får mej att inse att om jag ska klara av det resten av livet så behöver jag nog träna lite mer styrka så det inte tar för hårt nu för tidigt och att jag inte märker det förrän om 30 år..
Det flyter på.. Men nu är jag så jävla trött så jag tror jag somnar snart, så jag ska hoppa in i duschen och sen lägga mej, på en obekväm soffa. Toooo baaad..

Ha're


You know you love me ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0