Allt mer

Allt mer händer och allt mer behövs göras. Men jag har ingen lust, just nu vill jag bara vara, leva och vara lycklig. Och nu är det så, jag är nöjd! :)
I övrigt så var jag hemma i helgen, det var satans skönt att vara hemma, ville inte tillbaka till Västerås, men man är ju tvungen. Och så höll vi på med poolen hemma, taket va nästan helt klart när jag åkte. Men det va ju inte det lättaste att bygga även om det va uppdelat i sektioner, menmen. Det börjar bli mycket vackert hemma i alla fall :D
Och så körde jag upp i fredags, det gick skitbra, förutom att jag va ovan bilen sa han och kuggade mej för det. Han ansåg att mina motorbromsningar inte va helt mjuka (konstigt när det va första gången jag körde diesel) så han kuggade mej för det. Känns ganska tragiskt att bli kuggad för nått sånt.
Jag verkligen ville kugga för nått ordentligt, för nått jag gjorde fel, men nej, nu va det på grund av bilen.
En fördel är väl att jag vet att jag hade klarat uppkörningen med en annan bil så nästa gång går det förhoppningsvis bättre. :) Så jag ska bara köra någon mer diesel innan jag kör upp igen är det väl tänkt. :P Ska bara ut och ragga någon som vill låta mej köra, men det är inte så svårt. :P

Nu ska jag kila vidare, dagen är fortfarande ung, och jag har massa saker jag vill göra, och jag kommer verkligen inte göra något av det som behövs eller som är planerat, jag ska bara göra kul saker och leva livet..

Tjingeling,


You know you love me ..

image2



image3

Kommentarer
Postat av: Nina Jordansson

Tjingeling, Roligt att hora att livet leker sa njut nu sa lange du kan!! Vilken cool pool ni har dar hemma i Skoghall. Vi kommer garna over pa ett dopp nar vi kommer hem! :-)
Ha det nu sa bra och skot om dej! Stora kramar fran Denver

2008-04-23 @ 17:25:21
Postat av: Therese

tjena, du gött att du var hemma i helgen jordan :P hahah.. Gött med Poolparty i sommar då!! Kommer bo hemma hos dig då, eller ja mer än vanligt iaf =) pöss

2008-04-26 @ 17:05:08
URL: http://mariathereseprathana.blogg.se
Postat av: Anna

WOW dom gick verkligen "all out" i poolbygget

2008-04-26 @ 18:12:47
Postat av: Anna (mostera di)

Hej smulan min, klart du klarar uppkörningen nästa gång!!!
Diesel är inte det lättaste tydligen, själv har jag aldrig kört nån :P
Älskar dig gumman min.
Puss mostera di :)

2008-05-13 @ 09:10:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0