Jul, jul, massa kul. :)

Sista dagen av riktiga julen nu. Ett helt år kvar till nästa jul. :S
Längtar redan..
Och för alla er som känner syskona Jordansson, så vet ni att vi alltid önskar alla en god jul, bara att vi inte har tid. :P
Vi va ju på BARA 4 olika ställen i år på julafton. Och sen så va det även mormor och sen morfar på juldagen.. HannaH lyckades även träffan den där skitungen som dragit till Frankrike, men som är hemma under lovet. :D Väldans bra tycker jag. :D
Och vad har jag kvar? Hmm, Lisa och julklappar med henne, och Natalie, och lita sånna saker, julen tar aldrig slut här. :P

Och så var det så att systrarna Jordansson flick klä granen i år. Helt själva. :D Och HannaH Hade självklart svarta kulor i som hon tvingade mamma att köpa, så värsta najs. :D Mmhmm..

Julklappar; en massa, PENGAR :D, EN MAIDEN BOK :D:D:D, Skitcoolt. :D Och så var det massa strumpor och skärp, och presentkort och en ny telefon. :) Och så fick jag värsta coola filten av pappa. Och värsta najsa örhängena av Therese. :D:D
Och vad har jag gett tro, hmm, massa tomtar och en STOR gubbe, massa lottpaket, tröjor, pennskrin ;), en dalmantiner bok, MASSA tavlor, en elvisp, MASSA ljuslyktor, och haha sand. :D Och så ett halsband, MASSA thé, skivor, dvd's, muggar, MASSA böcker (HannaH&Amanda gav Tommy värsta najsa Arn uppsättningen), en stor ungsform, och massa servetter, och goda ljus, :D och massa kort, och jag kommer inte ihåg allt. Men det var en bra jul. :D:D

Nu ska jag gå och köpa pengar, ;) däni.. :P
Och snus, sen ska jag vara riktigt duktig och tömma diskmaskin, hänga tvätten och städa. :D I typ 20 minuter. :D

BTW, JAG SÅG RESIDENT EVIL EXTINCTION IDAG, OHH SHIT VA JAG LÄNGTAR EFTER NÄSTA, DÖR, DÖR, DÖR.. DOM ÄR JU SÅ BRA!!!!!
VILL SE!!
Ska försöka se första med Therese och Matilda efter att jag ätit väldigt god fisk, mmmmm. :D

c u -

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0